Spider-Man. Będziemy mogli zmieniać porę dnia
Spider-Man ujawniło nowe szczegóły, wśród których znalazła się informacja na temat cyklu dnia i nocy. Twórcy wypowiedzieli się też o otwartym świecie i obrażeniach po upadku.
Spider-Man był bohaterem licznych gier, w tym aż dwunastu na konsole Sony. Przez lata fani doświadczali kolejnych pomysłów na grę z Pająkiem, ale też masy innych gier z otwartym światem. Niektórzy mają swoje oczekiwania co do idealnego "sandboksa" i na Reddicie od dawna pisze się o potrzebie zmiennego cyklu dnia i nocy. Co na to deweloper?
Wszystko o Spider-Man. Data premiery, fabuła, rozgrywka, umiejętności
Nie wiadomo, czy było to zamierzone, a może twórcy przygotowali taką możliwość po zobaczeniu licznych postów graczy, ale chociaż początkowo zapowiadano brak opcji zmiany pory dnia i po prostu niektóre misje miały dziać się w nocy, tak teraz słyszymy od samego Intihara, że po ukończeniu kampanii fabularnej będziemy mogli wybrać, czy chcemy grać za dnia czy w nocy.
Dowiedzieliśmy się również, że świat gry ograniczy się do nowojorskiego Manhattanu i nie ma obrażeń po upadku. Ta druga informacja jest o tyle ważna, że eliminuje karę za nieumiejętne bujanie się na sieciach przez miasto - bohater zwyczajnie zrobi przewrót, a z odpowiednią umiejętnością wystrzeli od razu sieć i poleci dalej. Wiemy też, że pojawi się pełzanie po ścianach, znajdą się czarne kostiumy (ale nie znaczy to, że zobaczymy symbionty), główny strój będzie się niszczył wraz z wydarzeniami fabularnymi i wybierzemy jeden z kilku poziomów trudności przed rozpoczęciem gry.
Przypominamy, że premiera zaplanowana została na 7 września tego roku.
Spider-Man - pokaz rozgrywki z E3 2017