W Anthem najważniejszy jest ukazany świat
Na Anthem przyjdzie nam jeszcze poczekać rok. Nie oznacza to jednak, że BioWare nie wspomni choćby słowem czego możemy się spodziewać po ich najnowszej produkcji.
Anthem to najnowszy tytuł BioWare, w który zagramy dopiero w marcu 2019 roku. Od pierwszej zapowiedzi wiadomo, że zaoferuje on kampanię dla pojedynczego gracza i tryb wieloosobowy. Pytanie jak dużą rolę odegra on w Anthem?
Anthem pojawi się w marcu 2019
Już po pierwszym materiale prezentującym rozgrywkę w Anthem widać, że gra stawia duży nacisk na eksplorację świata oraz walkę. Najnowszy wpis na blogu Bioware potwierdza, że świat w najnowszej produkcji jest stworzony tak, aby gracze chcieli w nim przebywać, poznawać go bez względu na to czy grają sami, z przyjaciółmi czy z losowymi osobami.
Uważamy, że tworzymy wyjątkowe doświadczenia, w którym masz kontrolę nad własną historią, ale twoja historia rozgrywa się w nieustannie zmieniającym się świecie multiplayer. I tak, mimo że Anthem ma wydobyć najlepsze elementy gry będąc częścią społeczności internetowej, możesz wybrać grę tylko z przyjaciółmi lub nawet z własnej inicjatywy.
(...)W grze BioWare powinieneś czuć, że ta historia dotyczy ciebie. Tworzysz własną postać, decydujesz, co wydarzy się dalej, a następnie stajesz się bohaterem. Myślę, że powodem, dla którego ludzie obawiają się, czy takie rzeczy są możliwe w grze wieloosobowej, jest to, że nie rozwiązano ich wcześniej.
Anthem ma posiadać ogromny świat, w którym będziemy czuć, że opowiada naszą historię i jest punktem wyjścia do tworzenia kontentu przez fanów.
Staramy się tworzyć całe światy, w których gracze mogą naprawdę mieszkać, co obejmuje wiele gier i mediów, a także stworzone przez fanów dzieła, takie jak sztuka, beletrystyka i cosplay. Tworzenie światów wraz z naszą społecznością graczy i możliwość obserwacji, że żyją własnym życiem jest prawdopodobnie najbardziej satysfakcjonującą częścią tego, co robimy.
(...)Nasze historie są zawsze przedstawiane jako wspólne doświadczenia. Nie jesteś postacią chodzącą samotnie - w grze BioWare zawsze odwiedzasz grupę przyjaciół. Czasami ci przyjaciele to inni gracze, jak w Neverwinter Nights i Star Wars: The Old Republic. Czasem są postaciami fikcyjnymi, jak w Mass Effect i Dragon Age. Jednak projektując je, zawsze chcemy uchwycić wyjątkowe uczucie bycia w podróży z niezapomnianymi towarzyszami.
Według Caseya Hudsona gry wideo są medium, które cały czas się rozwija. Najtrudniejszą rzeczą jest ciągła potrzeba innowacji i ewolucji. dzięki której zachowany jest balans pomiędzy oczekiwaniami graczy, a wcześniejszymi doświadczeniami.
Anthem - prezentacja rozgrywki