W Anthem najważniejszy jest ukazany świat

Gry
715V
W Anthem najważniejszy jest ukazany świat
Grzegorz Cyga | 11.05.2018, 13:46

Na Anthem przyjdzie nam jeszcze poczekać rok. Nie oznacza to jednak, że BioWare nie wspomni choćby słowem czego możemy się spodziewać po ich najnowszej produkcji.

Anthem to najnowszy tytuł BioWare, w który zagramy dopiero w marcu 2019 roku. Od pierwszej zapowiedzi wiadomo, że  zaoferuje on kampanię dla pojedynczego gracza i tryb wieloosobowy. Pytanie jak dużą rolę odegra on w Anthem?

Dalsza część tekstu pod wideo

Anthem pojawi się w marcu 2019

Już po pierwszym materiale prezentującym rozgrywkę w Anthem widać, że gra stawia duży nacisk na eksplorację świata oraz walkę. Najnowszy wpis na blogu Bioware potwierdza, że świat w najnowszej produkcji jest stworzony tak, aby gracze chcieli w nim przebywać, poznawać go bez względu na to czy grają sami, z przyjaciółmi czy z losowymi osobami.

Uważamy, że tworzymy wyjątkowe doświadczenia, w którym masz kontrolę nad własną historią, ale twoja historia rozgrywa się w nieustannie zmieniającym się świecie multiplayer. I tak, mimo że Anthem ma wydobyć najlepsze elementy gry będąc częścią społeczności internetowej, możesz wybrać grę tylko z przyjaciółmi lub nawet z własnej inicjatywy. 

(...)W grze BioWare powinieneś czuć, że ta historia dotyczy ciebie. Tworzysz własną postać, decydujesz, co wydarzy się dalej, a następnie stajesz się bohaterem. Myślę, że powodem, dla którego ludzie obawiają się, czy takie rzeczy są możliwe w grze wieloosobowej, jest to, że nie rozwiązano ich wcześniej.

Anthem ma posiadać ogromny świat, w którym będziemy czuć, że opowiada naszą historię i jest punktem wyjścia do tworzenia kontentu przez fanów.

Staramy się tworzyć całe światy, w których gracze mogą naprawdę mieszkać, co obejmuje wiele gier i mediów, a także stworzone przez fanów dzieła, takie jak sztuka, beletrystyka i cosplay. Tworzenie światów wraz z naszą społecznością graczy i możliwość obserwacji, że żyją własnym życiem  jest prawdopodobnie najbardziej satysfakcjonującą częścią tego, co robimy.

(...)Nasze historie są zawsze przedstawiane jako wspólne doświadczenia. Nie jesteś postacią chodzącą samotnie - w grze BioWare zawsze odwiedzasz grupę przyjaciół. Czasami ci przyjaciele to inni gracze, jak w Neverwinter Nights i Star Wars: The Old Republic. Czasem są postaciami fikcyjnymi, jak w Mass Effect i Dragon Age. Jednak projektując je, zawsze chcemy uchwycić wyjątkowe uczucie bycia w podróży z niezapomnianymi towarzyszami.

Według Caseya Hudsona gry wideo są medium, które cały czas się rozwija. Najtrudniejszą rzeczą jest ciągła potrzeba innowacji i ewolucji. dzięki której zachowany jest balans pomiędzy oczekiwaniami graczy, a wcześniejszymi doświadczeniami.

Anthem - prezentacja rozgrywki

 

Źródło: http://blog.bioware.com/2018/05/10/creating-worlds-the-future-of-bioware/

Komentarze (6)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper