Sony nie lubi kłamców. Uważajcie co piszecie.
Jeden z użytkowników PSN przekonał się, że kłamstwo ma krótkie nogi, szczególnie jeśli dotyczy ono Sony. Za co dokładnie został zbanowany?
Sony nie lubi kłamców. Przekonał się o tym jeden z użytkowników PSN, który został zbanowany właśnie za kłamstwo, które łamie regulamin.
Sony stworzy jeszcze więcej gier na wyłączność
Użytkownik Hamad Jalalie został oskarżony przez innego gracza o włamanie. Hamad w swojej obronie użył jednak kłamstwa, które wyraźnie nie spodobało się Sony:
“buahahahahaha mój tata pracuje dla Sony, on Ciebie zbanuje"
Nie da się ukryć, że takie zachowanie jest dziecinne i niepoważne, ale prawdą jest też, że łamie ono kodeks postępowania PlayStation Network. Uważajcie więc co piszecie. Nawet takie dziecinne pogróżki mogą spowodować, że otrzymacie taką oto wiadomość:
Piszemy, aby poinformować Cię, że Twoje konto zostało trwale zbanowane. Podjęliśmy tę decyzję w oparciu o Twoją aktywność online w wiadomości.
Udawanie, że jesteś lub masz jakiś związek z osobą, która może wywierać wpływ na pracownika Sony, jego filię lub partnerów zewnętrznych jest niezgodne z naszym kodeksem postępowania. Nie będziesz już mieć dostępu do trybu wieloosobowego online, PlayStation Store i innych funkcji sieciowych. Twoje konto nie zostanie odblokowane w jakikolwiek sposób. Bardzo poważnie podchodzimy do decyzji o zablokowaniu konta i robimy to tylko po tym, jak jeden z naszych moderatorów dokładnie przeanalizował sytuację. Dlatego też PlayStation Support nie może unieważnić tej decyzji.
Z poważaniem,
Moderacja SIEE
Sony Interactive Entertainment
Dajcie znać co o tym sądzicie. Czy Waszym zdaniem Sony postąpiło właściwie?