Assassin's Creed Odyssey - znamy wszystkie umiejętności

Gry
4478V
Assassin's Creed Odyssey - znamy wszystkie umiejętności
Jaszczomb | 18.06.2018, 19:58

Assassin's Creed Odyssey kontynuuje RPG-owe podejście poprzedniczki Origins, a to oznacza masę nowych umiejętności! Mamy listę ich wszystkich!

Assassin's Creed Odyssey będzie jeszcze bardziej RPG-owe niż poprzedniczka, a to za sprawą aktywowanych umiejętności. Jakie skille przygotowano do wyboru w nadchodzącej odsłonie serii?

Dalsza część tekstu pod wideo

Assassin's Creed Odyssey - wszystko, co wiemy z targów E3

Assassin's Creed Odyssey odda nam trzy drzewka rozwoju postaci (+ jedno ogólne), gdzie umiejętności mają mieć trzy poziomy zaawansowania. Mamy tu rozróżnienie na trzy rodzaje obrażeń (Wojownika, Łowcy i Zabójcy) w zależności od rodzaju broni oraz dodatkowe obrażenia od ognia i trucizny. Pojawi się też opcja przypisania wszystkich punktów umiejętności na nowo po uiszczeniu pewnej opłaty. Poniżej znajdziecie przetłumaczoną listę umiejętności, przy czym niektóre z nich mogą ulec zbalansowaniu przed premierą finalnej wersji gry.

Ogólne

  • Summon Phobos - przywołanie konia;
  • Meditation - możliwość zmiany pory dnia;
  • Eyes of Ikaros - kontrolowanie orła, który może oznaczać przeciwników i odszukiwać cele misji (poziom drugi: pokazuje trasę patrolu oznaczonego wroga, orzeł przeszkadza wrogom podczas walki);
  • Assassination - możliwość zadania znacznie większych obrażeń, jeśli zaatakujemy niezauważeni;
  • Leap of Faith - zmniejsza obrażenia od upadku (poziom drugi: eliminuje jakiekolwiek obrażenia po upadku);
  • Whistle - gwizd przyciągający uwagę wroga;
  • Knockout and Recruting - możliwość rekrutowania oszołomionych przeciwników na statek bohatera;
  • Defensive Manouvers - możliwość uniku i parowania ciosów, idealny unik spowalnia przez chwilę czas;
  • Man at Arms - pozwala natychmiastowo zmieniać aktywną broń na drugi zestaw (poziom drugi: dodaje dodatkowe menu aktywowanych ataków - kolejne cztery umiejętności Wojownika/Zabójcy).

Łowca

  • Ghost Arrows of Artemis - strzał duchowymi strzałami, które przebijają się przez tarcze, przeciwników a nawet ściany i zadają 175% obrażeń Łowcy;
  • Overpower Bow Strike - naładowana strzała zadająca 800% obrażeń Łowcy i wybuchająca  po trafieniu w cel, zużywa dwa segmenty paska Adrenaliny;
  • Archery Master - zwiększa obrażenia Łowcy o 15% (poziom drugi: o 20% i 25% dla trafień w głowę) i aktywowane umiejętności nie wykorzystują strzał z naszego ekwipunku;
  • Rain of Destruction - zesłanie deszczu strzał na obszarze o średnicy 3 m, zadając 250% obrażeń Łowcy;
  • Beast Master - pozwala oswoić jedno zwierze naraz;
  • Arrow Master - możliwość tworzenia strzał paraliżujących cel;
  • Multi Shot - oznaczenie do czterech wrogów naraz i wystrzelenie w nich strzał zadających 150% obrażeń Łowcy;
  • Devastating Shot - wystrzał zadający 150% obrażeń Łowcy i zwiększający efektywność ognistych i zatrutych strzał o 150%;
  • Predator Shot - przybliżenie celowania i posłanie strzał zadającej 230% obrażeń Łowcy, zwiększenie zasięgu o 25%, możliwość kontrolowania lotu strzały (jak łuk łowcy w Origins);
  • Spread Show - wystrzelenie trzech strzał naraz, każda zadaje 100% obrażeń Łowcy (poziom drugi: pięciu strzał naraz);
  • Sixth Sense - spowolnienie czasu do 5 sekund po wykryciu przez przeciwnika, celownik automatycznie ustawia się na tułowiu wroga.

Wojownik

  • Bull Rush - szarża i powalenie wroga zadające 180% obrażeń Wojownika;
  • Spartan Kick - legendarny kopniak odrzucający przeciwnika do tyłu i zadający 190% obrażeń Wojownika, po czym wróg nie zostaje zabity i można go rekrutować (poziom drugi: 200% obrażeń Wojownika, siła rażenia może powalić wiele pobliskich wrogów);
  • Charged Heavy Attack - ciężki atak wymagający naładowania, który zadaje 100% obrażeń Wojownika, odrzuca przeciwnika i przełamuje blok;
  • Shield Breaker - zniszczenie tarczy przeciwnika, oszołomienie go i zadanie 160% obrażeń Wojownika (poziom drugi: zniszczona tarcza eksploduje na odłamki raniące pobliskich wrogów);
  • Weapons Master - zwiększenie obrażeń Wojownika o 10%;
  • Second Wind - możliwość przywrócenia 25% punktów zdrowia (poziom drugi: 35%);
  • Ring of Chaos - fala uderzeniowa oszałamiająca wrogów w odległości 3 metrów i zadająca 110% obrażeń Wojownika;
  • Hear Master - zwiększa wartość pancerza o 10%;
  • Flaming Attacks - przez 15 sekund ataki wręcz i zwykłe strzały zadają obrażenia od ognia, a jeśli pasek podpalenia przeciwnika się zapełni, staje on w płomieniach, otrzymując obrażenia rozłożone w czasie;
  • Fire Mastery - pasek podpalenia przeciwnika zapełnia się 10% szybciej;
  • Overpower Attacks - mocarny atak pożerający dwa segmenty paska Adrenaliny;
  • Battlecry of Ares - przez 10 sekund wszystkie ataki zadają 20% więcej obrażeń, a ataki przeciwników nie mogą nas zabić.

Zabójca

  • Shadow of Nyx - poza otwartą walką postać staje się niewidzialna póki stoi nieruchomo, co zużywa pasek Adrenaliny;
  • Stealth Master - cichsze poruszanie się i skrytobójcze zabijanie;
  • Slow Time - spowalnia świat wokół bohatera na pięć sekund;
  • Hero Strike - pojedynczy atak zadający 60% obrażeń Zabójcy,
  • Cricital Assassination - skrytobójczy atak zadający 150%, jeśli bohater pozostaje niezauważony;
  • Call to Arms - przywołanie sojusznika odciągającego uwagę wroga przez co najmniej 20 sekund;
  • Vanish - oszołomienie pobliskich wrogów na sześć sekund, zaatakowanie ich przerywa oszołomienie;
  • Poison Mastery - pasek zatrucia przeciwnika zapełnia się 10% szybciej;
  • Rush Assassination - możliwość zadania 100% obrażeń Zabójcy po cichu na dystans (poziom drugi: 110% obrażeń Zabójcy, można zabić w ten sposób dwóch wrogów z rzędu);
  • Shadow Assassin - obrażenia Zabójcy i powalenia zwiększone o 15%, automatycznie przeszukuje wroga po zabójstwie po cichu (poziom drugi: obrażenia krytyczne zwiększone o 25%);
  • Venomous Attacks - przez 15 sekund ataki wręcz i zwykłe strzały zadają obrażenia od trucizny, a jeśli pasek zatrucia przeciwnika się zapełni, zostaje on zatruty, co zadaje obrażenia rozłożone w czasie i obniża wartość jego ataku i obrony;
  • Revelation - odkrywa wszystkie pobliskie sekrety, włącznie ze skrzyniami i ukrytymi przejściami w odległości 15 metrów (poziom drugi: 20 metrów i oznacza przeciwników).

Premiera została zaplanowana na 5 października tego roku.

Assassin's Creed Odyssey - wszystkie umiejętności bohatera

Źródło: YouTube (JorRaptor)

Komentarze (20)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper