Assassin's Creed Odyssey - tak działa pasek pościgu
Assassin's Creed Odyssey nie odda nam grywalnego asasyna, a najemnika, toteż będzie można zabijać cywilów. Bezkarnie? O nie, mamy system poszukiwania niczym "gwiazdki" z GTA.
Assassin's Creed Odyssey pokazało rozgrywkę i zobaczyliśmy tam pewien pasek wyglądający jak... gwiazdki poszukiwania przez policję w GTA. Jak to rzeczywiście działa?
Assassin's Creed Odyssey - znamy wszystkie umiejętności
Assassin's Creed Odyssey dzieje się kilkaset lat przed wydarzeniami z Assassin's Creed Origins, toteż bractwo asasynów jeszcze nie powstało. Gracz wcieli się w najemnika, a tego nie obowiązują zasady i zabijanie niewinnych nie spowoduje desynchronizacji Animusa. Rozrabianie będzie ładowało pięciostopniowy pasek nagrody za naszą głowę.
Oprócz zabijania cywilów, pasek ładuje także kradzież na oczach NPC-ów, a obniżymy go sporym datkiem (w targowym demie - 1,000 jednostek waluty), zabiciem specjalnych postaci lub niewychylaniem się przez jakiś czas. Wraz z kolejnymi stopniami coraz silniejsi najemnicy będą polować na naszą postać, kończąc na wrogach z maksymalnym poziomem doświadczenia i mocarnym orężem. Pojawią się oni także w dużych walkach z wieloma postaciami, czyniąc starcie trudniejszym.
Co ciekawe, najemnicy będą korzystali z podobnych umiejętności co nasz bohater i zostawią po sobie rzadkie przedmioty, a w menusach będzie cała zakładka im poświęcona. Nie można też zabić wszystkich, bo nieustannie będą zastępować ich kolejni. Być może dostaniemy coś na wzór systemu Nemezis z serii Śródziemie?
Premiera gry zaplanowana została na 5 października tego roku na PS4, XOne i PC.
Tylko jak ja na padzie wpisze AEZAKMI?
Assassin's Creed Odyssey - omówienie paska poszukiwań