Paladins na Nintendo Switch działa w 60 klatkach na sekundę

Gry
700V
Paladins na Nintendo Switch działa w 60 klatkach na sekundę
Kacper Mądry | 22.06.2018, 19:02

Paladins trafiło na Nintendo Switch. Czego powinni oczekiwać gracze?

Paladins zaskakuje na Nintendo Switch. Konsola uruchamia grę w 60 klatkach na sekundę, jak jednak wygląda rozdzielczość?

Dalsza część tekstu pod wideo

Limbo oraz Inside trafiają na Switcha

Paladins w wersji na Nintendo Switch zawsze utrzymuje płynność 60 klatek na sekundę. Jakiej rozdzielczości powinniśmy się spodziewać po wersji zadokowanej? Jeśli wybierzemy ten tryb rozgrywki to otrzymamy płynną rozdziałkę, która będzie wahała się w zależności od zamieszania na ekranie. Według Digital Foundry maksymalnie możemy liczyć na 1600x900, a w najgorszym wypadku na 1008x567.

Paladins - test wersji Nintendo Switch

Jeśli zamierzamy grac w Paladins głównie w podróży to powinniśmy nastawić się na jeszcze niższe wartości. Gra dalej będzie działać w 60 klatkach na sekundę, jednak tym razem mówimy tutaj maksymalnie o rozdzielczości 1280x720, która może spaść nawet do beznadziejnych 672x378. Taka rozdzielczość sprawia już wrażenie oglądania filmu na YouTube w 360p.

Źródło: https://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2018-paladins-is-60fps-on-switch-and-its-superb

Komentarze (2)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper