System walki w Ghost of Tsushima jest wzorowany na brawlerach

Gry
1682V
System walki w Ghost of Tsushima jest wzorowany na brawlerach
Grzegorz Cyga | 26.06.2018, 15:22

Ghost of Tsushima na ten moment prezentuje się fenomenalnie. Najnowsza gra twórców serii Infamous przeniesie nas do feudalnej Japonii, gdzie stawimy czoła mongolskim wojownikom

Na najnowszym zwiastunie Ghost of Tsushima zaprezentowanym na tegorocznym E3, mogliśmy zobaczyć jak będzie wyglądać walka z przeciwnikami, także w sytuacji 1vs1. Współzałożyciel studia, Chris Zimmerman wyjaśnił jaki system walki zaoferuje gra.

Dalsza część tekstu pod wideo

Ghost of Tsushima - co zaoferuje nam gra Sucker Punch?

W prezentowanym materiale mogliśmy zobaczyć jak główny bohater - Jim Sakai - staje naprzeciwko trzech przeciwników, z którymi musi sobie poradzić. Chris Zimmerman tłumaczy, że system walki jest wzorowany na dawnych brawlerach czyli chodzonych bijatykach, w których nie można było wyprowadzać ciosy w nieskończoność oraz liczyły się umiejętności gracza.

Gdyby to był hack 'n slash, to gracz, który kontroluje postać podczas demonstracji, nie ćwiczyłby nerwowo przed każdym starciem. To walka oparta na umiejętnościach. Przed E3 widzieliście starcie z trzema przeciwnikami. To jest właśnie serce gry. Wiesz, że musisz być w szczycie formy, by poradzić sobie z kilkoma oponentami.

Deweloper zauważa także, że w dzisiejszych grach albo mierzymy się z jednym przeciwnikiem albo całą hordą. Wprowadzając trzech oponentów chciał on wprowadzić pewną świeżość.

Ghost of Tsushima zadebiutuje wyłącznie na PlayStation 4.

Ghost of Tsushima - zwiastun rozgrywki

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Ghost of Tsushima.

Źródło: https://gamingbolt.com/ghost-of-tsushima-is-not-a-hack-n-slash-game-combat-is-really-out-of-the-ordinary

Komentarze (28)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper