Battlefield 1 - Operacje Uderzeniowe już dostępne

Gry
1001V
Battlefield 1 - Operacje Uderzeniowe już dostępne
Paweł Musiolik | 28.06.2018, 12:37

Battlefield 1 dostało nową aktualizację, która pozwoli nam grać w nowej wersji Operacji. Dostępna dla 40 graczy, na jednej mapie, z krótszym czasem oczekiwania i intensywniejszą rozgrywką.

Operacje to bez dwóch zdań najlepszy tryb w Battlefield 1. Jednak nie każdy chciał poświęcać każdorazowo kilkadziesiąt minut na rozgrywanie potyczek sieciowych. Dlatego DICE wraz z nową aktualizacją do gry dodało Operacje Uderzeniowe - mniejszą wersję Operacji z zintensyfikowaną rozgrywką.

Dalsza część tekstu pod wideo

DLC do Battlefield 1 i Battlefield 4 za darmo

Czym charakteryzują się Operacje Uderzeniowe? Krótsze filmy wprowadzające, konflikty rozgrywane na jednej mapie i powrót do limitu 40 graczy. Do tego zmiany w mapach, dostępnym wyposażeniu i schematach rozgrywki. Na początek, Operacje Uderzeniowe są dostępne dla wszystkich (niezależnie czy macie kupione dane DLC) na nastepujących mapach:

  • Upadek kolosa
  • Prise de Tahure
  • Przełęcz Łupkowska
  • Zeebrugge
  • Somma

Względem testowej wersji, wprowadzono następujące zmiany:

  • „Przełęcz Łupkowska” – od teraz obrońcy nie mają dostępu do bombowców i ciężkich bombowców.
  • „Przełęcz Łupkowska” – obrońcy mają dostęp do dodatkowego miejsca odradzania samolotów, dzięki czemu mogą używać do trzech myśliwców lub samolotów szturmowych w ostatnim sektorze.
  • „Prise de Tahure” – zmieniliśmy obszary przejmowania tak, by obejmowały pobliskie zasłony i były bardziej uporządkowane.
  • „Prise de Tahure” – zmieniliśmy czas odrodzenia czyściciela okopów strony broniącej na 30 sekund (do tej pory odradzał się natychmiast).
  • „Prise de Tahure” i „Upadek kolosa” – zmieniliśmy obszary przejmowania tak, by gracze nie mogli przejmować flag z drugiego piętra budynków.
  • „Upadek kolosa” – obniżyliśmy obszary przejmowania miejsc katastrofy, by gracze nie mogli przejmować ich, stojąc na wraku.
  • „Upadek kolosa” – zmniejszyliśmy obszar przejmowania stacji kolejowej w czwartym sektorze.
  • „Upadek kolosa” – od teraz obrońcy mają dostęp do jednego czołgu w sektorze trzecim oraz dwóch czołgów w sektorze czwartym.
  • „Upadek kolosa” – od teraz atakujący mają dostęp do dwóch dodatkowych samochodów pancernych.

NOWA BROŃ

  • M1911 z tłumikiem dźwięku – dostępny dla wszystkich już teraz
  • LKM Burton – aby odblokować, należy wykonać zadanie broni
  • Nowa stabilna wersja Thompsona Annihilatora – aby odblokować, należy wykonać zadanie broni

Oczywiście nowa aktualizacja wprowadza także inne zmiany i poprawki w Battlefield 1.

PRZEBIEG MECZU

  • Zmniejszyliśmy prawdopodobieństwo utknięcia w kolejce podczas czekania na dołączenie do meczu.
  • Naprawiliśmy błąd wyważania drużyn w środku rundy, który sprawiał, że gracze byli czasami przenoszeni z drużyny z mniejszą liczbą graczy.
  • Dostosowaliśmy kryteria używane do określania tego, którzy gracze zostają przeniesieni podczas wyważania drużyn w środku rundy.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że drużyny nie były poddawane wyważeniu na podstawie umiejętności na początku każdego meczu.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze mogli zbyt często zmieniać drużyny w trybie Operacji.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że niektórzy gracze byli wyrzucani z gry przez serwer, jeśli odrodzili się za sterami czołgu lub samolotu.
  • Naprawiliśmy błąd na platformie Xbox One, który sprawiał, że gracze nie mogli dołączać do sesji znajomych w trakcie trwania sesji.

MAPY I TRYBY GRY

  • Usunęliśmy niewidzialne siatki, które blokowały strzały w obszarze fabryki na mapie „Somma”.
  • Dodano ostrzał artyleryjski w przedrundzie do map z dodatków Battlefield 1 „W imię cara” oraz Battlefield 1 „Niespokojne wody”.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że wieżyczka forteczna przy fladze B na mapie „Monte Grappa” unosiła się nad dachem bunkra, gdy została zniszczona.
  • Naprawiliśmy błąd graficzny na mapie „Galicja”.
  • Naprawiliśmy błąd z pogłosem na mapach „Fort de Vaux” i „Monte Grappa”, który wywoływał głośne trzaski.
  • Zmniejszyliśmy wpływ wiatru na moździerz Livensa na mapie „Kobarid”, aby poprawić synchronizację efektów wizualnych z dźwiękami wybuchów.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że drużyny niegrające frakcją brytyjską słyszały brytyjski dubbing podczas Operacji.
  • Naprawiliśmy błąd, który powodował wyświetlanie niepoprawnego filmu dla atakujących/broniących podczas przechodzenia z jednej Operacji do drugiej.
  • Woda w rzece na mapie „Soissons” nie powoduje już powielania się modelu pierwszoosobowego.

BRONIE, GADŻETY I POJAZDY

  • Karabin generała Liu ma teraz alternatywny tryb ognia w wersji fabrycznej i stabilnej.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że gracze korzystający z karabinu Arisaka w wersji piechoty z celownikiem nocnym musieli opuszczać tryb celowania, aby przeładować broń.
  • Naprawiliśmy błąd, przez który modyfikacje przeprowadzone na nowych wersjach broni wprowadzonych w aktualizacji skrzyń zmieniały również opcje personalizacji podstawowych wersji broni. Opcje personalizacji poszczególnych wersji od teraz nie powinny na siebie wpływać.
  • Na prośbę społeczności zmieniliśmy wygląd skórek „Eskalacja” do obu wersji KM-u M1917. Od teraz czaszka będzie widoczna również w perspektywie z pierwszej osoby.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że szybkość wielokrotnych, następujących po sobie ataków walijskim ostrzem była większa niż zamierzona.
  • Zwiększyliśmy zasięg zabicia trzema trafieniami pistoletu maszynowego RSC z 12 m na 20 m.
  • Naprawiliśmy sterowanie drążkiem kontrolera podczas sterowania okrętem lądowym Mark V z tylnej wieżyczki.
  • Naprawiliśmy problem z rozdzieleniem stopnia pochylenia od celowania (podczas ruchu czołgu pod kątem) podczas sterowania okrętem lądowym Mark V z tylnej wieżyczki.
  • Od teraz zbiornik z paliwem będzie wyświetlał ikonę ostrzegającą, jeśli pojazd odniesie uszkodzenia (wyrządzone przez wroga, gracza lub sojuszników, jeśli włączona jest opcja ognia bratobójczego).
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że tylny celownik karabinu Lewis przenikał przez kamerę i znikał podczas strzelania z dwójnoga.
  • Dodaliśmy efekt odnowienia do moździerza, ładownicy, skrzynki amunicyjnej, skrzynki medycznej oraz zasobnika z bandażami.
  • Naprawiliśmy błąd, który sprawiał, że podczas korzystania z broni BAR M1918A wciśnięcie przycisku broni głównej skutkowało włączeniem podstawowego trybu ognia.
  • Naprawiliśmy błąd, przez który gracze wchodzący do pojazdu podczas biegu nie mogli korzystać z broni, kiedy przebywali wewnątrz pojazdu.
  • Naprawiliśmy błąd, przez który gracze odradzający się za sterami czołgu lub samolotu nie mieli klucza do naprawy.

ROZGRYWKA

  • Zmniejszyliśmy prawdopodobieństwo pozostawania wiadomości „Poza granicami” na ekranie podczas zwykłej rozgrywki z trybie Operacji.
  • Od teraz gracze otrzymują punkty za przerwanie autonaprawy pojazdów.

INTERFEJS UŻYTKOWNIKA / DOŚWIADCZENIE UŻYTKOWNIKA

  • Od teraz gracze mogą dostosowywać widoczność podświetlenia członków drużyny w opcjach rozgrywki.
  • Od teraz gracze mogą przypisać opcję wł./wył. interfejsu (dostępną w menu opcji rozgrywki) do przycisku.
Źródło: https://www.battlefield.com/pl-pl/news/update-notes/shock-operations-update#__prclt=DPgVXq38

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper