Fortnite. Usprawniony Plac Zabaw powróci już jutro. Aktualizacja 5.1

Gry
873V
Fortnite. Usprawniony Plac Zabaw powróci już jutro. Aktualizacja 5.1
Grzegorz Cyga | 24.07.2018, 10:35

Plac Zabawy to tryb stricte treningowy, w którym mogliśmy sami lub ze znajomymi zapoznać się z mapą. Już wkrótce Epic Games przywróci go do Fortnite.

Plac Zabaw był dostępny w Fortnite do czerwca tego roku. Pod koniec miesiąca powrócił, ale system dobierania graczy tego nie wytrzymał i po kilku dniach tryb musiał zostać wyłączony. Fani od dłuższego czasu zadawali sobie pytanie kiedy i czy w ogóle on powróci.

Dalsza część tekstu pod wideo

Fortnite Battle Royale. Tryb Plac Zabaw już dostępny

Już 25 lipca Plac Zabaw powróci w usprawnionej formie. Z okazji pierwszych urodzin gry jutro zadebiutuje łatka, która prócz poprawek błędów wprowadzi:

  • nową broń - Kompaktowy pistolet maszynowy
  • mapę w Ratowaniu Świata - Dolinę Samowitości
  • event w kampanii Ratowania Świata
  • tryb okresowy - Plac Zabaw

Pełną listę zmian nadchodzących w aktualizacji 5.10 znajdziecie poniżej:

Ogólne

  • Nowe domyślne przypisania dla nowych graczy.
    • Przypisania klawiatury nadal będą domyślnie ustawione na układ QWERTY u nowych graczy i tych, którzy przywrócą ustawienia domyślne.
  • Zmieniono odliczanie, aby pokazywało bardziej przydatne informacje.
    • Poniżej 72 godzin pokazuje liczbę pozostałych godzin zamiast dni.
    • Poniżej 13 godzin pokazuje liczbę pozostałych godzin, minut i sekund.
  • Zmieniono tło obszaru listy na ekranie wczytywania; teraz jest ono częściowo przezroczyste.
  • Usunięto efekt „szumu” przy zmianie zakładek.
  • Usunięto przycisk „Przywróć” z ekranu ustawień. Przycisk „Przywróć domyślne” zmienił nazwę na „Resetuj”.  
    • Opuszczenie ekranu ustawień przed zapisaniem zmian, da graczowi szansę zapisania lub porzucenia ich przed wyjściem. 
  • Podwójne kliknięcie jest teraz traktowane jako dwukrotne naciśnięcie przycisku, co umożliwia szybsze używanie opcji typu Dalej/Wstecz

 Poprawki błędów

  • Stosy przedmiotów na ziemi będą teraz prawidłowo zmieniać wyświetlaną liczbę przedmiotów, jeśli zmieni się ona, gdy gracz patrzy na ten stos.
  • Usunięto opóźnienie klatek w niektórych układach tekstu, co powodowało zawijanie dużych bloków tekstu jedną klatkę po ich wyświetleniu.
  • Poprawiono cienie tekstu, wcześniej nieprawidłowo wyświetlane w niektórych częściach interfejsu.

Battle Royale

Wydarzenie urodzinowe

  • Możecie już znaleźć na mapie torty urodzinowe, a obok nich kawałki tortu gotowe do zjedzenia. Smacznego!
    • Kawałki tortu przywracają +5 pkt. zdrowia i +5 pkt. osłony natychmiast po zjedzeniu.
  • Ukończ 3 urodzinowe wyzwania, aby odblokować nową emotkę, graffiti i plecak.
  • Bus bojowy i zrzuty zaopatrzenia zostały specjalnie ozdobione z okazji urodzin #Fortnite1st.

Tryb okresowy: Plac zabaw

Omówienie
Plac Zabaw to środowisko gry, które nie wywiera na graczach nadmiernej presji, dzięki czemu mogą oddać się radosnej twórczości. Wznoście gigantyczne budowle. Ćwiczcie korzystanie z broni oraz przedmiotów. Walczcie z przyjaciółmi. Ten tryb na pewien czas powróci w ulepszonej postaci, już od 25 lipca. Miłej zabawy!

Co nowego?

  • Gracze mogą teraz zmieniać drużyny podczas gry. Możecie grać w jednej drużynie i twórczo współpracować, lub stanąć po przeciwnych stronach i poćwiczyć umiejętności bojowe!
    • Uwaga: Czat głosowy pozostaje słyszalny dla wszystkich drużyn. Przyszłe wersje tej funkcji będą oferować większe możliwości jej dostosowania.
  • Rozgrywka nie zakończy się już, gdy jeden z graczy opuści serwer.
  • Dodano wózki golfowe; pojawiają się one za każdym razem.
  • Pojemniki z amunicją zawierają jej 10x więcej niż normalnie.
  • Usunięto szare automaty do sprzedaży przedmiotów, lecz zwiększono szansę pojawienia się automatów wyższych kategorii.
  • Zwiększono szansę pojawienia się paneli skokowych i odbijających.
  • Obniżono pułap wymuszonego otwarcia lotni, aby gracze mogli szybciej wrócić do akcji.
  • Zwiększono limit posiadanych rakiet do 60.
  • Zwiększono częstotliwość występowania rakiet.
  • Dodano 100 zrzutów zaopatrzenia.
  • Skrzynie zawierają teraz po 3 bronie i więcej amunicji oraz przedmiotów jednorazowych niż normalnie.
  • Łupy luzem zawierają teraz po 3 przedmioty.
  • Zwiększono częstotliwość występowania Beczek Obfitości i soku Siorb, a zmniejszono częstotliwość występowania bandaży.
  • Dodano Beczki Obfitości do łupów luzem.
  • Skrócono czas odrodzenia z 10 do 3 sek.

Więcej informacji o trybie

  • Przenieście się na godzinę sami lub z całym oddziałem na wyspę Battle Royale
  • Gracze odradzają się od razu, chyba że zostaną zlikwidowani przez Burzę.
  • Burza zbliża się z opóźnieniem 55 min., a samo zbliżenie się trwa kolejne 5 min.
  • Zbieranie zapewnia 10 razy więcej zasobów niż normalnie
  • Na mapie pojawia się 100 lam.
  • Skrzynie i skrzynki z amunicją pojawiają się przez cały czas

Bronie i przedmioty

  • Dodano kompaktowy pistolet maszynowy.
    • Dostępny w wariancie epickim i legendarnym.
      • Obrażenia bazowe: 23-24 pkt.
    • Korzysta ze lekkich nabojów.
    • Pojemność magazynka: 50 nabojów.
    • Można go znaleźć w łupach luzem, w skrzyniach i automatach do sprzedaży przedmiotów.
  • Zmieniono szanse znalezienia przedmiotów w zrzutach zaopatrzenia:
    • Bronie (pojawia się 1)
      • Karabiny szturmowe: z 14,2% na 25%
      • Materiały wybuchowe: z 28,5% na 25%
      • Kompaktowy pistolet maszynowy: 14,58%
      • Karabiny snajperskie: z 28,5% na 14,58%
      • Ciężka strzelba: z 7,1% na 10,42%
      • Minigun: z 14,2% na 10,42%
      • Usunięto rękodziała, pary pistoletów i pistolety z tłumikiem.
    • Pułapki (pojawiają się 2)
      • Panel skokowy: z 9,6% na 44,44%
      • Przytulne ognisko: z 7,5% na 33,33%
      • Odbijacz: z 15% na 22,22%
      • Usunięto pułapki raniące.
    • Przedmioty jednorazowe (pojawiają się 2)
      • Mikstura osłony: z 19,1% na 20%
      • Mała mikstura osłony: z 12,7% na 17,50%
      • Apteczka: z 6,3% na 13,75%
      • Sok Siorb: z 5,11% na 11,25%
      • Czepiak: z 6,3% na 10%
      • Zdalnie odpalane ładunki: z 3,3% na 10%
      • Granat impulsowy: z 4% na 10%
      • Beczka Obfitości: z 2,1% na 7,5%
      • Usunięto bomby taneczne, granaty, bandaże, śmierdzibomby, Forty Kieszonkowe oraz krzaki.
    • Materiały (pojawiają się 2)
      • Drewno: z 47,6% na 33%
      • Kamień: z 35,7% na 33%
      • Metal: z 16,6% na 33%

Rozgrywka

  • Dokonano zmian w materiałach budowlanych:
    • Zmniejszono początkową wytrzymałość drewnianych ścian ze 100 do 80.
    • Zmniejszono początkową wytrzymałość kamiennych ścian z 90 do 80.
    • Zmniejszono maksymalną wytrzymałość drewnianych ścian z 200 do 150.
    • Zwiększono maksymalną wytrzymałość metalowych ścian z 400 do 500.
    • Wydłużono czas budowania elementów metalowych z 20 do 25 sek.
  • Dodano opcję domyślnego sprintu, która po włączeniu uczyni sprint domyślnym sposobem ruchu. Klawisz sprintu służy wówczas do chodzenia powoli.
  • Nowo umieszczone fragmenty budowli będą widoczne w innym kolorze, dopóki gracze nachodzą na budowlę.
  • Poprawiono kolizje w sytuacjach, gdy fragment budowli zostanie umieszczony w miejscu przebywania gracza. Zwiększy to prawdopodobieństwo przesunięcia graczy poza nowo wybudowane budowle.
  • Zwiększono obrażenia zadawane kilofem budowlom wrogich i sprzymierzonych graczy do 75 pkt. obrażeń bazowych i 150 pkt. obrażeń krytycznych.
  • Efekt spowolnienia i konfetti po osiągnięciu Królewskiego Zwycięstwa będzie teraz odtwarzany u zwycięzcy niezależnie od tego, w jaki sposób wygrał.
  • Zmieniono sterowanie ruchem na konsoli Nintendo Switch; teraz obrót zależy od przechylania jej na boki zamiast obracania konsoli w osi pionowej. 
    • Ma to umożliwić użytkownikom trzymanie konsoli w dowolnej pozycji i sterowanie ruchem na podstawie kierunków ekranu, a nie położenia Switcha w przestrzeni.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd sprawiający, że strzały i pociski były blokowane przez niewidzialną barierę. 
    • Powodem błędu były znaczniki stawiane przez graczy na mapie.
  • Automatycznego biegu można teraz używać nawet w pojazdach. Usunięto błąd logiczny w kodzie anulowania automatycznego biegu. 
    • Powinno to również usunąć problem z anulowaniem automatycznego biegu po puszczeniu drążka kontrolera.
  • Zmieniono rozkład przycisków w schematach „Oldschoolowy” i „Szybkie budowanie”, aby funkcje zmiany miejsc i poślizgu były przypisane do różnych przycisków.
  • Pociski z karabinów snajperskich nie zatrzymują się już podczas przemierzania pewnych pól aktywacji.
  • Likwidacja graczy teraz prawidłowo zalicza postępy wyzwań.
    • Jeśli ten sam gracz powali i zlikwiduje wroga przy użyciu dwóch różnych broni, postępy w zadaniach likwidacji będą zaliczone na konto obu broni.
  • Gracze nie będą już zacinać się w stanie przemieszczania po zmianie miejsc w pojeździe.
  • Kilofy będą teraz poprawnie wyświetlane gdy gracz jest w pojeździe podczas efektu spowolnienia.
  • Usunięto błąd sprawiający, że w pewnych warunkach sieciowych gracz nie wyciągał broni po odbiciu od panelu odbijającego na panel skokowy.
  • Gracze nie będą już trzymać broni podczas wykonywania emotki w terenowym wózku golfowym.
  • Gracze nie mogą już przeniknąć przez podłogę ani przecisnąć się przez ściany podczas umieszczania lub edycji budowli.
  • Zdalnie odpalane ładunki pokazują teraz wysokość obrażeń tylko wtedy, gdy ranią graczy.
  • Nie można już wywrócić pojazdów, stojąc na nich.
    • Uniemożliwia to sytuacje, w których gracze zacinali się lub teleportowali po wywróceniu pojazdów, na których stali.
  • Nie można już kucnąć podczas wykonywania emotki.
  • Emotka Powitanie, emotikony oraz graffiti są teraz odtwarzane nawet podczas ruchu.

Wydajność

  • Dokonano poprawek wydajności serwerów, zorientowanych na tryb okresowy „ustawka 50 na 50 graczy”.
  • Poprawiono wydajność serwerów podczas niestandardowych rozgrywek używanych w zawodach sportowych.
  • Dokonano istotnego usprawnienia wydajności terenowego wózka golfowego (TWG)

Dźwięk

  • Dodano aspekt przestrzenny do odgłosu umieszczania znacznika na mapie. Teraz gracze usłyszą ten odgłos z kierunku miejsca, w którym umieszczono znacznik.
  • Usprawnienia odgłosów terenowego wózka golfowego (TWG)
    • Poprawiono wytłumianie odgłosów terenowego wózka golfowego (TWG).
    • Dodano unikatowy odgłos zniszczenia terenowego wózka golfowego (TWG).
    • Dodano odgłosy jazdy terenowym wózkiem golfowym (TWG) w wodzie.
  • Poprawiono odgłos odbijania się granatów, aby nie brzmiał zbyt nachalnie w pewnych sytuacjach.
  • Obniżono głośność kilofa „Wysokie napięcie”.
  • Dodano unikatowy odgłos odbicia od trampoliny.
  • Dodano unikatowy odgłos zniszczenia kaktusa.
  • Zmieniono logikę przesuwania odgłosów na Switchu. Teraz przesuwające się źródła dźwięku będą bardziej wyraźne.

Poprawki błędów

  • Odgłosy rozłożenia i złożenia lotni Podbój nie kumulują się już przy częstym powtarzaniu tej czynności.
  • Muzyka emotki Twist nie nachodzi już na muzykę innych emotek.
  • Ponownie dodano odgłosy uderzenia w metal przy trafieniu strzałem lub kilofem w wózek sklepowy.
  • Odgłos strzału z niektórych broni nie jest już ucinany przy małej ilości amunicji

Interfejs

  • Poprawiono układ etykiet w lobby na wypadek dłuższych nazw graczy.
  • Dodano możliwość łączenia stosów przedmiotów w ekwipunku, o ile nie osiągnięto limitu przedmiotów w stosie.
  • Ekran wyboru trybu gry teraz ustawia je w następującej kolejności, od lewej do prawej:
    • Gra solo, gra w parach, gra w oddziałach

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający graczom wybranie braku stroju lub plecaka.
    • Usunięto przycisk „Zapisz i wyjdź” przy przedmiotach pozbawionych wariantów.
    • Aby potwierdzić wybór, naciśnij dwukrotnie klawisz/przycisk potwierdzenia.
  • Usunięto błąd powodujący, że ikona losowania strojów w szafce wyglądała nieco inaczej od reszty ikon losowania.
  • Usunięto komunikat o błędzie podczas próby zakupu karnetu bojowego na 76. lub wyższym stopniu.
  • Teraz po opuszczeniu terenowego wózka golfowego (TWG) i wejściu do wózka sklepowego w interfejsie widnieją odpowiednie czynności.

Grafika i animacja

Poprawki błędów

  • Graffiti nie ma teraz wpływu na oczy kilofa „Tęczorożec”.
  • Animacja smugi papieru toaletowego ma teraz poprawny wygląd.

System powtórek

  • Zmieniono ikonę przy powaleniu gracza na wykrzyknik.

Poprawki błędów

  • Poprawiono położenie busa bojowego w powtórkach.
  • Poprawiono problem z ogniskową przy zmianie kamer podczas odtwarzania powtórki.
  • Usunięto błąd związany z podglądem graczy w pojazdach z kamer na dronach podczas odtwarzania powtórki.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlanie sterowania kamerą po przełączeniu widoczności interfejsu.

Wersja na urządzenia mobilne

  • Pobieranie aktualizacji będzie teraz trwało nawet po przełączeniu na inną aplikację. Po ukończeniu pobierania otrzymasz powiadomienie.
  • Wybór trybu strzelania zawiera teraz filmiki poglądowe, lepiej ilustrujące różnice między trybami.
  • Dodano nowe, osobno zmieniane przyciski paska szybkiego dostępu do zmieniacza rozkładu interfejsu. Można zablokować je w trybie walki lub budowy bądź też automatycznie zmieniać zależnie od trybu wybranego przez gracza.
  • Dotknięcie elementu aktualnie wybranego w pasku szybkiego dostępu spowoduje zbudowanie go.

Poprawki błędów

  • Usunięto problemy przy wczytywaniu tekstur busa bojowego.
  • Usunięto trzaski słyszalne podczas wczytywania i gry pod iOS-em.

Ratowanie Świata

Misje i systemy

  • Dostępne są nowe zadania kampanii w Dolinie Samowitości:
    • Te nowe zadania stanowią ciąg dalszy historii w Dolinie Samowitości i pojawią się na mapie zadań.
    • Nowy wątek mogą ukończyć wszyscy gracze, którzy mają dostęp do Doliny Samowitości i Twine Peaks.
    • Zadania obrony burzowej tarczy i wystrzelenia rakiety pozostają niezmienione i nadal są wymagane do odblokowania kolejnych poziomów trudności w Dolinie Samowitości.
    • Teraz można przejść bezpośrednio od jednej misji obrony burzowej tarczy do kolejnej, bez potrzeby wykonywania zadań między nimi.
    • Wątek ten zawiera nowe zadania, które wymagają ukończenia starych misji obrony burzowej tarczy. Jeśli te misje zostały już ukończone, nowe nagrody zostaną przyznane również za już ukończone misje. 
    • Stare zadania z Doliny Samowitości nadal pozostają w grze, lecz zostały one zmienione w opcjonalne zadania poboczne.
  • Do wszystkich lam dodano ochronę przed duplikatami przedmiotów!
    • Po tym, jak lama wylosuje jakość i rodzaj przedmiotu (np. epicką strzelbę, legendarnego bohatera itp.), wylosuje ona jeden przedmiot z tej kategorii, którego jeszcze nie ma w waszym ekwipunku ani w Księdze Kolekcji.
    • Jeżeli dana lama nie oferuje żadnych przedmiotów w tej kategorii, których jeszcze nie posiadacie, zostaną one wybrane losowo.
    • Zmiana dotyczy epickich, legendarnych i mitycznych schematów i bohaterów.
  • Zmiany systemu postępów w zadaniach dla Twine Peaks:
    • Teraz można przejść bezpośrednio od jednej misji obrony burzowej tarczy do kolejnej i odblokować nowe obszary bez potrzeby wykonywania innych zadań między nimi.
    • Do głównego wątku fabularnego w Twine Peaks dodano nowe zadania, które wymagają ukończenia misji obrony burzowej tarczy i zapewniają nagrody za już ukończone misje.
  • Misje w Dolinie Samowitości i Twine Peaks mają nowe wymagania wskaźnika mocy:

 

Wymagana moc bazy głównej

Zalecany przez misję wskaźnik mocy

28

46

34

52

40

58

46

64

52

70

58

76

64

82

70

88

76

94

82

100

  • Aby ekipa mogła dołączyć do misji o podanym zalecanym wskaźniku mocy, jej przywódca musi mieć wskaźnik mocy równy lub wyższy od wymaganej wartości.
  • To wymaganie dotyczy zarówno misji zwykłych, jak i alarmowych. Nie dotyczy natomiast misji obrony burzowej tarczy.
  • Nowe zadania na urodziny Fortnite!
    • Znajdźcie i zjedzcie urodzinowe torty, aby otrzymać talony okolicznościowe.
    • Likwidujcie Wysadzaczy Ciach, aby otrzymać urodzinowego bohatera.
  • Nowy system kontroli misji
    • Rozpoczęliśmy wprowadzanie nowego systemu aktywacji misji i głosowania. Na razie dodaliśmy go do misji zdobycia danych i lotu na błyskawicy. Ten nowy system zastąpi pylony trudności w świecie gry i umożliwia rozpoczynanie misji oraz zwiększanie poziomu trudności na jej terenie.
    • W grach, w których bierze udział więcej niż jeden gracz, zwiększenie poziomu trudności wymaga zgody większości.
    • W misji lotu na błyskawicy, w której bierze udział kilku graczy, rozpoczęcie misji przed upłynięciem czasu przygotowania również wymaga zgody większości graczy. Czas przygotowania do misji jest domyślnie ustawiony na 10 minut.
    • Misja lotu na błyskawicy teraz będzie pokazywać kierunek burzy po zlokalizowaniu furgonetki Larsa, a nie po złożeniu bluglutu.

Bohaterowie

  • Ramirez z Brygady Urodzinowej, legendarny wariant skórki Sierżanta, jest już dostępna w ramach okresowego zadania urodzinowego.
  • Do 1. aktu wątku fabularnego w Dolinie Samowitości dodano nowego mitycznego Budowniczego: Syda z Wäty Staløwej.
    • Nowa podklasa: Kinetyczne Bity – wokalista Wäty Staløwej, który przy użyciu narzędzi zarzuca kinetyczne bity.
    • Nowe profity:
      • Oprogramowanie - zwiększa wydajność energetyczną silnego ataku narzędziem o 150%.
      • Waga lekka – zwiększa szybkość ataku narzędziem o 24%.
      • Maksymalne Przeładowanie – zwiększa obrażenia Przeładowania Kinetycznego o 110%.
  • Żołnierz Miejski Szturmowiec Młot jest już dostępny w sklepie okresowym. 
    • Dostępny od 26 lipca, od godz. 2:00 czasu polskiego.
  • Usunięto kolizję innych graczy z Impulsem Plazmowym.
  • W zdolnościach młota zmieniono termin „obuchowa” na „młot”.
  • Następujący bohaterowie zajmują teraz miejsce w ekwipunku, a także mogą być zbierani i oddawani do recyklingu: 
    • Króliczy Najeźdźca Jonesy
    • Wukong
    • Chromowana Ramirez
    • Metalik Jonesy
    • Kruk
    • 8-bitowy Mistrz Demolki
    • Specjalistka Ściskania Sara
    • Wyspiarski Odzyskiwacz
    • Archeolo-Jess
    • Pamiętajcie, że wszyscy gracze otrzymają 25 darmowych miejsc w ekwipunku w ramach prezentu urodzinowego, więc zmiana ta nie powinna spowodować nadmiaru.

Poprawki błędów

  • Poprawiono następujące opisy, które wcześniej pokazywały nieprawidłowe wartości: 
    • Doktor BAZA przywraca teraz odpowiednią ilość zdrowia.
    • Treść opisu Doktora BAZY brzmi teraz: „Baza Budowniczego odzyskuje 30 pkt. zdrowia co 3 sek., gdy przebywają w niej sojusznicy.”
    • Treść opisu To Nie Koniec! brzmi teraz: „Wydłuża czas trwania aktywnego efektu Naparzania o 5 sek.”
    • Treść opisu Potęgi Walczących brzmi teraz: „Zmniejsza koszt energii Okrzyku Bojowego do 20.”
    • Treść opisu Tarczy Fazowej brzmi teraz: „Przesunięcie Fazowe na 2 sek. wymusza regenerację osłony.”
    • Treść opisu Ogona Smoka brzmi teraz: „Smocze Cięcie zostawia ślad energii, który spowalnia wrogów o 30% na 3 sek. i co 0,5 sek. zadaje im 12% obrażeń Smoczego Cięcia.”
    • Treść opisu Żrących Shurikenów brzmi teraz: „Shurikeny nakładają na cel efekt bólu, który przez 6 sek. zadaje mu 25% obrażeń shurikenów co sekundę.”
    • Treść opisu Nie Pali Się brzmi teraz: „Przeładowanie Kinetyczne spowalnia ruchy i ataki trafionych wrogów o 40%. Czas działania: 5 sek.”
  • Poprawiono promień aktywacji profitu Budowniczego „Supernaładowana Plazma”.
  • Statystyki Strażnik Soczek są teraz równe statystykom podklasy Strażnika.

Wrogowie

  • Dodano nowego wroga – pustaka-porażacza!
    • Pustak-porażacz walczy z dystansu i strzela w graczy pojedynczym promieniem o średniej sile.
    • Obrażenia i zdrowie tego pustaka plasują go między miotaczem i blasterem w kwestii stwarzanego zagrożenia.
    • Pustaki-porażacze mogą otrzymywać modyfikatory żywiołów.

Bronie i przedmioty

  • Pamiętajcie, aby codziennie sprawdzać ofertę sklepu. Nie wiadomo, co się w nim pojawi!
  • Jubilama
    • Zapewnia przedmioty okresowe dostępne niegdyś w lamach lub sklepie okolicznościowym. Nie zawiera jednak nagród za zadania.
    • Dla tych przedmiotów dodano strony w Księdze Kolekcji, zależnie od wydarzenia, w którym były pierwotnie dostępne.
    • Koszt: 1000 talonów z trasy.
  • Podczas wydarzenia urodzinowego w zakładce łupów pojawi się wiele gratisów i specjalnych promocji.
  • Zmniejszono koszt awansu obrońców o 50%.
  • Zmniejszono koszt ewolucji obrońców o 50%.
  • Obowiązuje teraz limit w wysokości 50 ulepszlam dziennie.
  • Zmniejszyliśmy ilość śrubek i nitów oraz proszku mineralnego potrzebnych do tworzenia różnych pułapek: 
    • Wyrzutnia podłogowa
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji niepospolitej z 4 jedn. śrubek i nitów na 4 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji rzadkiej z 5 jedn. śrubek i nitów na 5 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji epickiej z 5 jedn. śrubek i nitów na 6 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji legendarnej z 6 jedn. śrubek i nitów na 7 jedn. surowej rudy.
    • Ogniowa pułapka                                 
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji rzadkiej z 9 jedn. śrubek i nitów na 7 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji epickiej z 10 jedn. śrubek i nitów na 8 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji legendarnej z 11 jedn. śrubek i nitów na 9 jedn. surowej rudy.
    • Zamrażająca pułapka                             
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji rzadkiej z 9 jedn. śrubek i nitów na 7 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji epickiej z 10 jedn. śrubek i nitów na 8 jedn. surowej rudy.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji legendarnej z 11 jedn. śrubek i nitów na 9 jedn. surowej rudy.
    • Spadający sufit                                 
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji rzadkiej z 9 jedn. śrubek i nitów na 7 desek.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji epickiej z 10 jedn. śrubek i nitów na 8 desek.
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia wersji legendarnej z 11 jedn. śrubek i nitów na 9 desek.
    • Dynamo ścienne 
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia każdej wersji z 9 jedn. proszku mineralnego na 2 baterie.
      • Tworzenie nie wymaga już surowej rudy.
      • Stworzenie każdej wersji wymaga teraz 3 części mechanicznych.
    • Ognisko 
      • Zmieniono materiały potrzebne do stworzenia każdej wersji z 2 jedn. proszku mineralnego na 2 jedn. powrozu.
    • Panel leczący własnej roboty 
      • Tworzenie nie wymaga już śrubek i nitów.
      • Zmniejszono potrzebną ilość kwiatów z 6 do 4 szt.
  • Zmiany celowników broni dystansowej:
    • Niektóre z broni energetycznych, które wcześniej używały trójkątnego 3-częściowego celownika, teraz używają standardowego 4-częściowego.
    • Snajperki wyposażone w lunety nie mają już celownika, gdy nie patrzy się przez lunetę.
    • Celowniki mają teraz kropkę pośrodku.
  • Następujące bronie zajmują teraz miejsce w ekwipunku, a także mogą być zbierane i oddawane do recyklingu: 
    • Kocur
    • Smoczy Ogień
    • Smocza Pięść
    • Wyrzutnia Pisanek
    • LKM SAW „Piła”
    • Łamacz Serc
    • Ryś
    • Rtęciowy LKM
    • Neonowy karabin snajperski
    • Wyrzutnia szlachetna
    • Niszczyciel
    • Poczwórna wyrzutnia
    • Zemsta Ralphiego
    • Tygrys
    • Pamiętajcie, że wszyscy gracze otrzymają 25 darmowych miejsc w ekwipunku w ramach prezentu urodzinowego, więc zmiana ta nie powinna spowodować nadmiaru.

Poprawki błędów

  • Poprawiono rakiety wystrzeliwane przez instrumencik śmierci, aby brały pod uwagę ruch gracza i bardziej agresywnie kierowały się w stronę celownika.
  • Poprawiono opisy profitów zapewniających wydajność energetyczną ciężkich ataków (dotyczy jęz. angielskiego).
  • Lewa i Prawa, szybki pistolet Fundatora, szybki pistolet i automatyczny wojskowy karabin szturmowy nie skaczą już do góry i w dół podczas strzelania.

Rozgrywka

  • Podwojono ilość złota otrzymywanego w nagrodę za ukończenie wszelkich stopni hordy.
  • Zwiększono ilość zasobów z Przerzutnika Profitów o 50% na wszystkich stopniach nagród za ukończenie misji Hordobicia.
  • Znacznie osłabiono trzęsienie kamery podczas Nalotu z gadżetu lub uderzeń szczelin.
  • Usunięto zadanie „Łupolama”.
    • Pierwsza misja obrony burzowej tarczy w bazie głównej zapewnia teraz dostęp do Dowodzenia Budowniczym.
    • Pierwsza misja obrony burzowej tarczy w bazie głównej zapewnia teraz PD bohatera i Budowniczego Kyle'a. 
    • Zmieniono zadania Fundatorów; teraz wymagają one ukończenia pierwszej misji obrony burzowej tarczy w bazie głównej zamiast misji „Łupolamy”. Poprawiono również ich opisy zgodnie z tą zmianą.
    • Usunięto strzelbę Miedziany Rycerz z nagród za ukończenie zadania pierwszej obrony burzowej tarczy w bazie głównej.
    • Na mapie zadań Kamiennego Lasu wprowadzono poprawkę dotyczącą usunięcia zadania „Łupolamy”.
    • Usunięto wymóg ukończenie zadania „Łupolama” z węzła dowodzenia Budowniczym.
  • Dodano nowe elementy kosmetyczne do wszystkich Pakietów Fundatorów. Wszyscy aktualni i nowi Fundatorzy otrzymają następujące elementy:
    • Strój Asa Przestworzy
    • Plecak Barwy Wojenne
    • Strój Dowódczyni Drużyny Różanych
    • Plecak Dowódczyni Drużyny Różanych
  • Sterowanie skokiem jest teraz takie same, jak w trybie Battle Royale. Gracz nie musi już przytrzymywać spacji, aby osiągnąć maksymalną wysokość skoku.

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd powodujący możliwość zacięcia się gracza w zadaniu treningowym „Łupolama”.
  • Usunięto błąd powodujący otwarcie interfejsu bazy po wciśnięciu przycisku O lub B na kontrolerze w przenośnej bacie Hordobicia; Przycisk ten powinien powodować uruchomienie deskolotki lub edycję pobliskiej ściany.
  • Poprawiono komunikaty o wrogach żywiołowych przed starciem; teraz pokazują one prawidłowe obrazy.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający odnoszenie obrażeń od upadku na deskolotce.
  • Usunięto błąd sprawiający, że sztandar zawisał w powietrzu, jeśli zniszczono budynek pod nim.
  • Zmieniono nazwę wyzwania hordy o mocy 100 na wyzwanie hordy o mocy 76.
    • Problem był czysto graficzny i poziom trudności nie uległ zmianie.
  • Usunięto błąd powodujący osłabienie SI przeciwników na poziomie normalnym przez całą falę misji hordy minibossów.
  • Usunięto błąd powodujący, że niektóre pola Hordy zapewniały punkty zdolności hordy stopnia o jeden niższego, niż zamierzony.
  • Usunięto błąd, który powodował brak jednej misji alarmowej na mapie Hordobicia.

Interfejs

Poprawki błędów

  • Komunikat z opcją otwarcia jednej lub wszystkich nieotwartych piniat nie pojawia się już, gdy gracz ma tylko jedną nieotwartą piniatę.
  • Usunięto błąd powodujący otwarcie lamy z ekwipunku gracza, zamiast lamy dopiero kupionej lub otrzymanej.
  • Przesunięto przycisk otwarcia nieotwartych piniat; teraz mieści się on obok wskaźnika liczby nieotwartych piniat.
  • Poprawiono wskaźnik liczby lam podczas ich otwierania; teraz przedstawia on poprawną liczbę nieotwartych lam.
  • Usunięto błąd uniemożliwiający powtórzenie muzyki w menu po opuszczeniu lobby gry.
  • Usunięto błąd ustawiający wskaźnik nieotwartych piniat za innymi elementami interfejsu.
  • Dodano oznaczenie klawisza do przycisku „Odrzuć” w oknie dialogowym recyklingu/odprawy.
  • Poprawiono opisy taktycznych profitów Doświadczenie Bojowe i Skrytobójstwo.
  • Poprawiono opis Doświadczenia Bojowego Żołnierza z Dzikiego Zachodu.
  • Usunięto błąd w opisach niektórych broni, pokazujących obrażenia dwukrotnie większe od rzeczywistych.

Grafika i animacja

Poprawki błędów

  • Usunięto błąd uniemożliwiający wyświetlenie odpowiednich efektów podczas biegu lub skakania w wodzie na niektórych obszarach.

Dźwięk

  • Nowa muzyka środowiskowa i bojowa na Grzmiącej Drodze 99.

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Fortnite.

Źródło: Twitter (@FortniteGame

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper