Łatka do Resogun wprowadza kilka interesujących nowości

Gry
662V
Łatka do Resogun wprowadza kilka interesujących nowości
Paweł Musiolik | 03.09.2014, 09:01

Housemarque wypuściło łatkę do . Co w niej zmieniono?

Poniżej wszystkie zmiany i nowości:

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Edytor: Zwiększono ilość slotów na statki do 10
  • Wszystkie tryby: Poprawiono broń na niższym poziomie jej ulepszenia
  • Wszystkie tryby: Boost na niższym poziomie jest agresywniejszy
  • Wszystkie tryby: Ludzie nie reagują na rakiety samonaprowadzające by uniknąć niespodziewanych śmierci
  • Wszystkie tryby: Główne naboje Phobosa nie eksplodują przy kontakcie z ludźmi
  • Wszystkie tryby: Poprawiono rzadki błąd powodujący w rozgrywce sieciowej brak reakcji na wciskane przyciski
  • Arcade: Zwiększono limit punktów przy wykorzystaniu Overdrive do 10 tysięcy
  • Arcade: Wybrani przeciwnicy nie opuszczają już pola gry
  • Arcade: Poprawiono błędy w trybie współpracy powodujące nieprawidłową kolejność pokazywania się przeciwników
  • Survival: "Zjadacze" mają od teraz czas absorpcji człowieka na poziomie 7 sekund
  • Survival: Naprawiono działanie tarcz w trybie współpracy
  • Mniejsze poprawki w renderowaniu (bloom, efekty cząsteczkowe dla broni, renderowanie własnych statków, umiejscowienie tekstu)
  • Mniejsze lub większe poprawki błędów i optymalizacji gry w menu
Źródło: http://www.housemarqueblog.com/forum/viewtopic.php?t=209

Komentarze (9)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper