Techland odpowiada na marketing Red Bulla
Informowaliśmy wczoraj o akcji marketingowej Bungie i Red Bulla, której owocem będzie bonus w postaci doświadczenia zdobywanego w grze oraz ekskluzywne zadanie w dostępne jedynie z kodem spod zawleczki od napoju. Techalnd postanowił w mistrzowski sposób wyśmiać ten proceder.
Techalnd - twórcy - postanowił wystartować z własną kampanią dotyczącą spożywania napojów. Robiąc sobie zdjęcie, na którym pije się czystą wodę, wstawiając je na Twittera i oznaczając odpowiednim hashtagiem Techland w niedalekiej przyszłości przyśle nam specjalny kod dający nam specjalne ulepszenie do broni w Dying Light.
Polski wydawca stworzył nawet grafikę parodiującą akcję Red Bulla.
We're jumping on the latest trend in game marketing! #DrinkRightDyingLight > #DrinkForDLC pic.twitter.com/DQHr6MRFwi
— Dying Light (@DyingLightGame) czerwiec 24, 2015