Zobacz amatorski projekt gry Crash Bandicoot 3: Warped na Unreal Engine 4
Unreal Engine czwartej generacji daje sporo możliwości i jest stosunkowo łatwy w obsłudze dla amatorskich programistów. Toteż coraz częściej ludzie sięgają po licencję na to oprogramowanie, aby przygotowywać własne wersje ulubionych gier. Dziś dowiadujemy się o nowym .
Może nie tyle nowym, co robionym na nowo od podstaw w oparciu o silnik graficzny firmy Epic. Projektem nowej wersji gry zajmuje się student uniwersytetu Ekonomii i Inżynierii TOBB z Turcji, niejaki Doga Can Yanikoglu, który podpisuje się ksywką ''Anisotropic''.
W Sieci, w ramach serwisu YouTube, opublikował On najnowszy materiał przedstawiający przebieg prac nad nową wersją kultowej platformówki z epoki pierwszego PlayStation. Nie jest to może jakość przedstawianego ostatnio amatorskiego remake'u Metal Gear Solid, albo chociaż dema technologicznego odświeżonego Raymana, ale i tak pokazuje duży potencjał, jaki drzemie w przygodach rudzielca.
Oryginalnie gra pojawiła się na rynku w roku 1998 i zdobyła średnią ocen na poziomie 91 punktów (Metacritic). Późniejsze losy Crasha z pewnością są Wam znane. Chyba nie musimy pytać o to, czy chcielibyście jego powrotu do branży gier wideo na PlayStation 4?