Jak radzą sobie konsole tej generacji z dodatkiem "Krew i Wino"? Test wydajności PS4 vs XO

Gry
2593V
Jak radzą sobie konsole tej generacji z dodatkiem "Krew i Wino"? Test wydajności PS4 vs XO
Darkens | 02.06.2016, 20:59

Przygodę z naszym ojczystym  rozpocząłem w dniu premiery i jeśli było cokolwiek, co nieco psuło mi świetną zabawę, to były to częste spadki płynności. Od tamtej pory wiele zmieniły kolejne łatki, zobaczmy więc, jak sprawuje się dodatek "Krew i Wino". 

Jeśli nie macie ochoty oglądać całego materiału w obawie przed nawet najmniejszymi spoilerami, to uspokoję Was od razu, dodatek "Krew i Wino" został znacznie lepiej zoptymalizowany od podstawki. Twórcom udało się tego dokonać poprzez wydajniejsze spakowanie tekstur i modeli.

Dalsza część tekstu pod wideo

Wersja na PlayStation 4 wygląda nieco lepiej niż na konsoli konkurenta ze względu na wyższą rozdzielczość i udaje jej się również utrzymać stabilniejszy frame-rate. Kilkusekundowy spadek do 10-16 klatek na sekundę zdarza się w momencie zbliżenia się do zamku pełnego detali i NPC-ów, jednak po tym wszystko działa płynnie. Cóż można rzec, dobra robota Redzi!

 

Interesuje Cię ten tytuł? Sprawdź nasz poradnik do Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Źródło: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-performance-analysis-the-witcher-3-blood-and-wine

Komentarze (33)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper