Horizon Zero Dawn. Aktualizacja 1.12 - co nowego?
Horizon: Zero Dawn jest już na rynku od miesiąca i po fali pozytywnych recenzji Guerrilla Games nie przestaje wspierać tytułu. Do Sieci trafiła nowa aktualizacja gry.
Horizon: Zero Dawn okazało się wyjątkowo udanym przejściem dewelopera Guerrilla Games od FPS-owej serii Killzone do trzecioosobowego polowania na mechaniczne bestie. Gra otrzymała w naszej recenzji mocne 8/10 i chociaż stanowi zamkniętą całość, twórcy wydają się powoli planować tryb Nowa Gra+.
Horizon: Zero Dawn ma szansę otrzymać tryb Nowej Gry+
Horizon: Zero Dawn otrzymało dziś aktualizację do wersji 1.12. Plik waży 260 MB i lista zmian wygląda następująco:
Nowe elementy:
- dodano wsparcie 3D Audio dla słuchawek wykorzystujących tę technologię.
Poprawki:
- poprawiono wyszukiwanie ścieżki do zadania lub ustawionego punkty na mapie podczas jazdy na maszynie,
- poprawiono wydajność w niektórych częściach świata gry,
- kilka poprawek względem zachowania światła.
Naprawione błędy:
- naprawiono problem z aktualizacją 1.10, który nie odblokowywał punktów na mapie, gdy po wejściu na Żyrafa schodziliśmy z niego poprzez opcję Szybkiej Podróży; wystarczy jeszcze raz wejść na Żyrafa,
- naprawiono problem z przyleganiem ciężkiej broni do ręki Aloy, gdy korzystała z windy w Medirian,
- naprawiono problem znikających ikon podejrzenia i agresji,
- naprawiono problem kończenia szybkiej podróży do Sunfall w środku gór,
- naprawiono problem złych kwestii dialogowych Varla po misji "Revenge of the Nora",
- naprawiono problem, gdzie gracz mógł przywołać mechanicznego wierzchowca podczas walki w Helis w "The Face of Extinction",
- naprawiono problem możliwości interakcji z Olarą, gdy nie ma jej w lokacji,
- naprawiono problemy z niepokazywaniem celu w misjach "Underequipped", "Kill the Stormbird" i "Death from the Skies",
- naprawiono problem z niewidocznym kotłem Rho, jeśli gracz stał w pewnej odległości od niego,
- naprawiono problem zbierania zasobów na terenach łowieckich,
- naprawiono problem braku dźwięków niszczonych drzew,
- naprawiono problem z zaznaczaniem własnego punktu na mapie, gdy stoimy na moście obozu Two Teeth Bandit Camp,
- naprawiono problem z blokowaniem się na obiektach,
- naprawiono problem dostępu do obszarów poza światem gry,
- naprawiono problem łapania za włócznię zamiast zastawiania pułapki
- naprawiono problem ustawiania pułapki w złym miejscu,
- naprawiono problemy z LOD,
- naprawiono problem ścieżki dźwiękowej, która zapętlała się podczas napisów końcowych.
Błędy powiązane z wypełnianiem misji:
- wyeliminowano sytuację, w której gracz otrzymywał dodatkowy łuk Carja i włócznię, jeśli umarł przed rozmową z Rostem w misji "The Point of the Spear",
- wyeliminowano sytuację, w której znikał Sawtooth w misji "Kill the Sawtooth",
- wyeliminowano sytuację, w której gracze mogli sobie skrócić drogę do celu (Metal Ring) w misji "Revenge of the Nora" przeskakując nad korzeniami,
- wyeliminowano sytuację, w której po ukończeniu samouczka broni podczas walki z Glinthawkiem w misji "The Sun Shall Fall" uniemożliwia przejście przez bramę i kontynuowanie misji,
- wyeliminowano sytuację, w której ukończenie samouczka podczas walki z Deathbringerem w misji "The Grave-Hoard" sprawia, że potwór się nie odradza po wczytaniu gry,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz może skrócić sobie drogę do jaskini wspinając się po lianach w misji "The Curse of Darkness",
- wyeliminowano sytuację, w której gracze nie mogli wejść do bunkra po szybkiej podróży rozpoczętej w czasie wykonywania animacji otwierania wywietrznika w misji "Deep Secret of the Earth",
- wyeliminowano sytuację, w której gracz mógł opuścić teren gry w misji "The Mountain That Fell",
- wyeliminowano sytuację, w której gracze nie mogli zakończyć misji "Robbing the Rich" w rozmowie z Ravan,
- wyeliminowano sytuację, w której Daradi znika z terenu misji "Fatal Inheritance" po szybkiej podróży z tego miejsca,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz miał zaliczony cel "powróć do Vilgund" w misji "A Moment's Peace", chociaż jeszcze nie spotkali tej postaci,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz nie mógł wykonać zadania "porozmawiaj z postaciami Olin i Enasha" w misji "Collateral", bo postać Enasha nie była obecna na lokacji Farm,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz nie mógł porozmawiać z Nilem po zaliczeniu obozów bandytów w określonej kolejności,
- wyeliminowano sytuację, w której gracz mógł skrócić sobie drogę do Kotła Xi uciekając z komnaty z rdzeniem,
- wyeliminowano sytuację, w której samouczek broni War Bow nie zaliczał wykonywanych celów,
- naprawiono liczne problemy z postępem w misjach fabularnych i pobocznych.
Naprawione błędy związane z crashami:
- naprawiono problem z crashowaniem się gry w misji "The City of the Sun" i innych misjach,
- naprawiono problem podczas korzystania z szybkiej podróży w bunkrze, gdzie Aloy wpadła jako dziecko,
- naprawiono pomniejsze problemy z crashami.