The Surge otrzymało wsparcie dla HDR
The Surge otrzymało dzisiaj znaczącą aktualizację, która naprawia wiele błędów i dodaje trochę nowego - choćby obsługę HDR. Pełną listę zmian znajdziecie w naszym newsie.
The Surge pojawiło się 16 maja i z miejsca zyskało sobie uznanie naszego redaktora naczelnego, który wystawił grze solidne 7,5/10 twierdząc, że to dobry przykład na to jak powinno się w grach wykorzystywać PS4 Pro. Jest to też dobry przedstawiciel nurtu soulslike i fani podobni gier zdecydowanie powinni sprawdzić.
The Surge doczekało się znaczącej aktualizacji, która naprawia wiele błędów, ale też dodaje nowe funkcje.
Nowości:
- Dodano obsługę HDR.
- Dodano kombinację przycisków uśmiercającą postać w przypadku gdy gracze gdzieś utkną. Należy jednocześnie nacisnąć L1, L2, R1, R2 oraz L3 + R3.
- Dodano możliwość połączenia skoku z przykucnięciem.
Naprawione błędy:
- Gracze będą mogli zablokować większość ataków. Tyczy się to silniejszych ataków, które dotychczas można było jedynie uniknąć.
- Naprawiono problemy z zawieszaniem gry.
- Łatwiej teraz ogłuszyć przeciwników używając szybkich broni.
- Zalepiono poszczególne dziury w lokacjach powodujące, że gracz mógł utknąć.
- Zestaw pancerzy Liquidator prawidłowo niweluje efekt trucizny.
- Naprawiono błąd powodujący, że winda nie była dostępna po tym jak się w niej umarło.
- Przypisanie uniku do "kółka" nie będzie powodowało że nasza postać zrobi unik przy wyjściu z menu.
- Naprawiono błąd powodujący błąd z wyłączaniem aplikacji po wyłączeniu Nowej Gry+ i rozpoczęciu nowej gry.
- Naprawiono błędy powodujące, że niektórych przedmiotów nie można było używać w NG+.
- Hobbs nie prosi już o pomoc po tym jak gracz mu pomógł.
- Sortowanie przedmiotów działa już prawidłowo.
Zmiany:
- Wraz z postępem zyskiwać będziemy więcej punktów HP.
- Zmieniono obszar w jakim różni przeciwnicy reagować będą na ataki.
- Usprawniono zachowanie Security Guard.
- Muzyka w Ops nie będzie dalej grana po tym jak gracz umarł i się odrodził.
- Zmieniono okienko czasowe na wykonanie idealnego parowania ciosu.
- Usprawniono zachowanie Black Cerberus po tym jak jego cios został zablokowany.
- Po śmierci nie będziemy już tak długo czekać na windy.
- Proximity Sensor nie będzie wydawał dźwięku gdy przeciwnik zostanie namierzony.
- Po wykonaniu ataku wykańczającego postać jest przez chwilę nietykalna.
- Zmniejszono wykorzystanie wytrzymałości podczas wykonywania ciągłych bloków.
The Surge dostępne jest od 16 maja. Poniżej znajdziecie materiał wideo przedstawiające początek rozgrywki.
The Surge na wideo przedstawiającym początek rozgrywki