Rocket League przekroczyło próg 40 milionów graczy
Rocket League stało się niemożliwie popularne. Oryginalna gra od Psyonix nie przestaje wzbudzać zainteresowania nawet 2,5 roku po swojej premierze.
Rocket League potwierdza, że upór i wiara w siebie wystarczą, by osiągnąć sukces. Swój pomysł na połączenie piłki nożnej z samochodzikami twórcy próbowali sprzedać jeszcze za czasów PlayStation 3 jako Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars, ale wtedy gra przeszła bez echa. Deweloper się jednak nie poddał, powracając na obecnej generacji ze znacznie bardziej chwytliwym tytułem i dopracowaną rozgrywką.
Rocket League w nowym pudełkowym wydaniu
W 2015 roku Rocket League zadebiutowało na PlayStation 4, trafiając od razu do lipcowej oferty PlayStation Plus. Podkręcona w ten sposób dostępność pozwoliła zapełnić serwery i uczyniła grę niebywale popularną. Dziś, po 2,5 roku, produkcja cieszy się zdobytym zainteresowaniem ponad 40 milionów graczy na przestrzeni PS4, XOne, PC i od niedawna również Switcha. To wspaniały wynik i ogromny sukces dla gier z cyfrowej dystrybucji!
Rocket League now has 40 MILLION players worldwide! Thank you to our ever-growing community for helping us start the new year with such a fantastic milestone. pic.twitter.com/8UJQLSlECF
— Rocket League (@RocketLeague) January 2, 2018
Twórcy pochwalili się na Twitterze swoim znakomitym wynikiem i niebawem ujawnią informacje na temat 7. sezonu rankingowych zmagań. Warto też dodać, że do 20 stycznia trwa promocja w PS Store i Rocket League wyrwiecie za 50,40 zł. Tymczasem przypomnijmy sobie pierwszy zwiastun gry.
Rocket League - zwiastun