Star Wars Battlefront 2 - aktualizacja 1.07 na PS4
Aktualizacja Star Wars Battlefront 2 do wersji 1.07 została udostępniona na PlayStation 4. Jakie atrakcje przygotowało dla nas DICE?
Najnowsza aktualizacja dodaje do gry nowy tryb o którym ostatnio wspominało DICE - Rakietowy ładunek w którym dwa 8-osobowe zespoły wyposażone w plecaki rakietowe będą z sobą rywalizować. Tryb dostępny będzie jak na razie przez pewien czas. Poza tym, dorzucono trzy nowe stroje dla bohaterów. Leia, Han Solo i Luke Skywalker otrzymali swoje wdzianka z planety Hoth.
Star Wars Battlefront 2. "Wojny Klonów" i informacje na temat przyszłości gry
Oprócz tego, aktualizacja 1.07 przynosi mnóstwo zmian w balansie jeśli chodzi o bohaterów w Star Wars Battlefront 2. Zmian doczekały się także kamienie milowe, poprawiono sporo błędów, zarówno na samych mapach w grze sieciowej, jak i w trybie Arcade (głównie inteligencję NPC-ów).
Balans bohaterów i złoczyńców
Boba Fett
- Poprawiono sterowanie podczas korzystania z plecaka odrzutowego
- EE-3 - zmniejszono minimalny kąt rozrzutu do 0.4
- EE-3 - zmniejszono maksymalny kąt rozrzutu do 0.8
- EE-3 - zwiększono obrażenia końcowe do 25
- Zwiększono opad pocisku do 20 metrów
Iden Versio
- Poprawiono zadawane obrażenia przez Droida paraliżującego
- Droid Stun - zmniejszono czas między aktywacją umiejętności, a wykonaniem ataku
- Zwiększono obrażenia do 50
Bossk
- Relby V-10 - Zmniejszono odrzut do 2.2
- Explosive Traps - Zmniejszono obrażenia od pułapki do 76 od jednej pułapki
- Multi-Trap - Poprawiono zasięg wybuchów
Rey
- Mind Control - Zmniejszono zasięg do 18 metrów
- Insight - Zmniejszono zasięg do 30
- Far Sight - Zmniejszono każdy stopień bonusu o 10% (aktualnie 10, 20, 30, 40%)
Kylo Ren
- Pull - Zmniejszono czas odnowienia do 20 sekund
- Freeze - Zmniejszono czas odnowienia do 24 sekund
- Frenzy - Przy aktywacji, Kylo Ren absorbuje 40% obrażeń
Luke Skywalker
- Zwiększono szybkość sprintu o 0.6 sekundy
- Zwiększono zdrowie do 750
- Zwiększono regenerację zdrowia do 100
- Zmniejszono opóźnienie regeneracji do 2.7 sekundy
- Zmniejszono maksymalną regenerację do 200
Emperor Palpatine
- Lightning - Zwiększono zasięg do 14 metrów
Chewbacca
- Stun Grenade - Zmniejszono czas oszołomienia do 1 sekundy
- Zmniejszono obrażenia od wybuchów w skrajnych pociskach Kuszy do 21
Yoda
- Lightsaber - Zwiększono obrażenia do 115
- Barrier - Dodano umiejętność wyrwania się z paraliżu przy aktywacji
- Unleash - Zwiększono czas trzymania energii do 0.9 sekundy
- Unleash - Zwiększono kąt do 45 stopni
- Unleash - Zwiększono obrażenia w pierwszym progu do 110, w drugim do 130, w trzecim do 160, a w czwartym do 190
Lando Calrissian
- Disruptor - Zmniejszono czas ponownego ładowania do 19 sekund
- Smoke Grenade - Zmniejszono czas ponownego ładowania do 14 sekund
Darth Vader
- Focused Rage - Dodano bonusowe 200 punktów życia podczas aktywacji
- Zmniejszono maksymalne życie do 800
Captain Phasma
- Staff Strikes - Zwiększono szybkość animacji
- Staff Strikes - Zwiększono szybkość przejścia między każdym z ataków
- Zmniejszono opóźnienie korzystania z blastera po korzystaniu z kija Phasmy
Poprawki bohaterów i złoczyńców
- Miecze świetlne są deaktywowane podczas oślepienia
- Naprawiono błąd z wiecznym oszołomieniem, ustawiając maksimum na 5 sekund
- Boba Fett - Naprawiono błąd, który uniemożliwiał korzystanie z umiejętności "For the Hunt" gdy wyczerpaliśmy paliwo w plecaku
- Luke Skywalker - Epicenter - Poprawiono zadawane obrażenia
- Yoda - Feel the Force - Poprawiono opis umiejętności
- Yoda - Enduring the Force - Poprawiono czas działania bonusów
- Yoda - Master of the Force - Poprawiono zadawane obrażenia
- Finn - Deadeye - Celownik znika po wygaśnięciu umiejętności
Klasy, jednostki i klasy specjalne:
- Wszystkie klasy - Poprawiono błędy z karabinami blasterowymi i S-5 na wyższym poziomie przybliżenia
- Każda jednostka ma dostępne dwie emotki
- Zmniejszono czas strzalu po wykonaniu ataku wręcz
- Szturmowiec - Vanguard Shotgun - Zmniejszono obrażenia początkowe
- Szturmowiec - CR2 - Poprawiono działanie Super Success
- Zbrojny - Supercharged Sentry - Przywrócono poprzednią wartość nagrzewania się - 0.15
- Oficer - Blurrg-1120 - Zmniejszono obrażenia początkowe do 35 i końcowe do 16
Kamienie milowe:
Kamienie milowe są aktywowane od razu po ich zdobyciu, poprawiono także ich sortowanie (razem z wyzwaniami). Od teraz zaliczone będą pojawiać się na dole ekranu kariery.
- "Making an Impression" - Zmieniono kryterium do 10 zabójstw
- "Starting Heavy Training" - Zmniejszono kryterium do 2500 punktów
- "Stay True" - Zmniejszono kryterium do 20 zabójstw
- "Starting Assault Training" - Zmieniono kryterium na "Zeskanuj 50 przeciwników"
Balans na mapach
- Kamino - Faza 1 i 3 Galaktycznego szturmu została ułatwiona dla atakujących
- Tatooine – Poprawiono punkty odrodzenia atakujących w 1 fazie Galaktycznego szturmu
- Hoth – Poprawiono odrodzenia w fazie 2 Galaktycznego szturmu
- Naboo - Poprawki w balansie podczas 2 fazy Galaktycznego szturmu
- Endor – Zwiększono o 15 sekund opóźnienie startowe atakujących w trybie Galaktyczny szturm
Poprawki na mapach
- Jakku - Poprawiono błąd w Galaktycznym szturmie przez który nie pojawiał się komunikat o wyjściu poza mapę
- Jakku - Poprawiono pole walki w Galaktycznym szturmie by uniemożliwić okrążanie mapy za pomocą AT-ST
- Jakku - Poprawiono błędy kolizji
- Endor - Poprawiono błąd w Galaktycznym szturmie, który powodował problemy z ostrzałem AT-AT z orbity
- Endor - Poprawiono błąd, który powodował odrodzenie poza mapą
- Crait - Dodano opóźnienie odrodzenia atakujących w Galaktycznym szturmie
- Crait - Poprawki w detekcji kolizji
- Takodana - Naprawiono błąd z dostępnością AT-ST w pierwszej rundzie w Galaktycznym szturmie
- Hoth - Naprawiono błąd z przechodzeniem przez drzwi w ostatniej fazie w Galaktycznym szturmie
- Kashyyyk - Naprawiono blokowanie się między kontenerami
- Kamino - Poprawiono poruszanie się przy krawędziach platform
- Yavin 4 - Poprawiono błąd pozwalający wychodzenie poza planszę przez Bobbę Fetta
- Naprawiono przelatujące przez podłogę granaty na Naboo i Kashyyyk
- Poprawiono ogólnie detekcję kolizji
- Poprawiono wychodzenie poza mapy
- Naprawiono zachowanie SI w trybie Arcade, które przechodziło przez obiekty
- Poprawiono zadawane przez ogień obrażenia
Ogólne poprawki i zmiany:
- Naprawiono błąd, który powodował u niektórych graczy braki w wypłatach za duplikaty. Osoby, których błąd dotknął otrzymają rekompensatę.
- Zwiększono wypłaty za duplikaty
- Zwykłe - 300 kredytów
- Niezwykłe - 600 kredytów
- Rzadkie - 900 kredytów
- Epickie - 3600 kredytów
- Zwiększono błysk z blasterów poprawiając ich świecenie
- Zmniejszono prawdopodobieństwo rozczłonkowania Bojowego Droida B1 do 40%
- Zmniejszono efekt rozciągniętego efektu bloom
- Poprawiono wygląd miecza świetlnego (grubość i świecenie)
- U-Wing - poprawiono rozbłysk lufy po strzale z działka pokładowego
- Poprawiono działanie kamery przy Duszeniu od Dartha Vadera
- Poprawiono przechodzenie między mapami
- Poprawiono wyświetlanie ekranu ładowania w trakcie oglądania ekranu ładowania
- Poprawiono znikające menu gry
- Poprawiono drżącą kameę w Arcade gdy gramy bohaterem
- Poprawiono naprawy AT-RT
- Poprawiono przyznawanie punktacji "Heroic Scoring"
- Poprawiono otrzymywanie obrażeń przez Dartha Vadera od Luke'a, gdy ten używał na nim pchnięcia mocy przy ścianie
- Poprawiono otrzymywane przez AAT obrażenia po uderzeniach w środowisko
- Poprawiono błąd z zadawanymi obrażeniami przez działka i granaty po końcu rundy
- Poprawiono przyznawanie punktów za granaty po śmierci gracza
- Poprawiono działanie radaru by nie pokazywał na nim sojuszniczych AT-ST
- Poprawiono błąd, który powodował przeżycie zrzucenia z platformy w czeluść mapy
- Poprawiono błędy z ekwipowaniem Gwiezdnych Kart
- Poprawiono kolorystykę drużyny w opcji dla osób ze ślepotą barw
- Poprawiono działanie karty Brawler
- Poprawiono odrodzenie na początku rundy w trybie Bohaterowie i Złoczyńcy
- Zmniejszono liczbę przyznawanych punktów za atakowanie na Crait przy użyciu ścigacza śnieżnego
- Poprawiono znikające po turlaniu się postaci
- Poprawiono znikający HUD w Kampanii
- Poprawiono błąd z SI w trybie Arcade przez który NPC uderzali się z pięści nawzajem
- Poprawiono zachowanie SI, które polegało na używaniu przez NPC umiejętności Scan Dart na zwykłej broni
- Różne poprawki w trybie Arcade
- Poprawki w wydajności i rozgrywce
- Poprawki w tłumaczeniach
- Poprawki w interfejsie