Dodanie jednego kostiumu Spider-Mana to masa roboty
Spider-Man zbliża się wielkimi skokami, więc deweloperzy coraz chętniej dzielą się nowymi informacjami ze światem. Dziś przekonaliśmy się, że dodanie nowego stroju do gry to masa roboty.
Jeden z deweloperów gry Spider-Man podzielił się informacjami, które mogą nas zaskoczyć. Okazuje się bowiem, że przygotowanie nowego modelu postaci jest mozolnym procesem.
Spider-Man. Wszystkie potwierdzone kostiumy
Wszystko zaczyna się już od momentu planowania nowego stroju. Prawa do całego Spider-Verse posiada Marvel, więc to od nich studio musi zacząć. Nie wszystkie stroje da się przenieść na potrzeby gry wideo, więc wpierw trzeba dobrać te, które się sprawdzą. Po ich selekcji wchodzi Sony, które chce "aby strój wyglądał tak, że tylko moc PlayStation 4 pozwoli na osiągniecie takiego efektu". Taki kostium przechodzi zatem drobne zmiany i ostatecznie powstaje jego wstępny model.
Przygotowany model wymaga godzin testów i pracy, aby mieć pewność, że wszystko będzie działać jak należy. Nikt nie lubi jak alternatywny strój przenika przez tekstury podczas scenek przerywnikowych lub wygląda źle w danych sytuacjach. Ponad 200 ludzi musi upewnić się, że gracze nie trafią na żadne błędy związane z alternatywnym wyglądem. Do tego dochodzi praca całego zespołu marketingowego i nagle okazuje się, że stworzenie jednego stroju zabiera tyle czasu ile można by poświęcić na stworzenie prostej gry indie.
Spider-Man - zwiastun alternatywnych kostiumów