World of Warcraft z obsługą DirectX 12

Gry
618V
World of Warcraft z obsługą DirectX 12
Paweł Musiolik | 20.07.2018, 11:00

World of Warcraft otrzymał aktualizację, która przygotowuje grę na nadejście dodatku Battle for Azeroth. Pośród wyjątkowo długiej listy zmian ukryto ciekawą informację. World of Warcraft obsługuje od teraz DirectX 12.

Blizzard od dłuższego czasu stopniowo ulepsza silnik na którym działa World of Warcraft. Nie są to ogromne zmiany, ale poprawione modele postaci to jednak coś, co zauważy każdy. Okazuje się, że pod maską silnika także wprowadzone zostały zmiany. World of Warcraft po ostatniej aktualizacji obsługuje biblioteki DirectX 12.

Dalsza część tekstu pod wideo

By grać w World of Warcraft wystarczy teraz opłacać abonament

Co ciekawe, użytkownicy donoszą, że po włączeniu DirectX 12, najwięcej zyskują karty AMD. Nvidia z drugiej strony nie zyskuje nic, albo wręcz działa gorzej. Posiadacze kart Zielonych lepiej by korzystali z DirectX 11.

Oprócz tego, Blizzard wprowadził także lekko kontrowersyjną zmianę - usunął opcję wyświetlania obrazu w trybie pełnoekranowym. Zamiast tego zostajemy z opcją odpalenia gry w okienku lub w okienku bez ramek.

Na plus za to dodane wsparcie rozdzielczości 21:9 przy scenkach przerywnikowych. Od teraz, posiadacze monitorów z tą rozdzielczością nie będą już oglądać poziomych pasów w przerywnikach. Warto tu zaznaczyć, że ta opcja dotyczy ostatnich dwóch dodatków - Legion i Battle for Azeroth.

Źródło: https://www.reddit.com/r/pcgaming/comments/8zmzd6/lost_in_the_patch_notes_blizzard_adds_directx_12/

Komentarze (0)

SORTUJ OD: Najnowszych / Najstarszych / Popularnych

cropper